» mBIZNES - KONTO DLA FIRMY
- Otwarcie i prowadzenie konta - 0 zł
- Przelewy do ZUS i US przez Internet - 0 zł
- Brak wymaganego salda minimalnego i stałych wpłat na rachunek
- Łatwo dostępne dopuszczalne saldo debetowe do 12500 bez prowizji
mBIZNES konto
Tabela opłat i prowizji
Jak otworzyć mBIZNES konto?
mBIZNES Konto
mBIZNES konto - oferta dla tych, którzy cenią czas i pieniądze swoje i firmy
Z oferty dla mikrofirm może skorzystać każdy rezydent prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wykonujący wolny zawód lub będący wspólnikiem spółki cywilnej.
mBIZNES konto to:
- rachunek bieżący, otwierany i prowadzony bezpłatnie,
- brak wymaganego salda minimalnego i stałych wpłat na rachunek,
- dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez Internet, telefon, SMS, WAP i mSIM,
- mBIZNES debet, czyli dopuszczalne saldo debetowe na życzenie posiadacza - po trzech miesiącach korzystania z rachunku,
- przelewy zdefiniowane (na 50 różnych rachunków) i dowolne, także z datą przyszłą,
- przelewy do ZUS i US bezpłatnie przez Internet,
- karta firmowa: Visa Business Electron dla właścicieli, pełnomocników ogólnych i rodzajowych,
- właściciele: osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wykonujące wolny zawód, prowadzące działalność gospodarczą w spółce cywilnej.
mBIZNES konto umożliwia:
- definiowanie zleceń stałych i przelewów międzybankowych
- realizację przelewów zdefiniowanych (na 50 różnych rachunków) i dowolnych, także z datą przyszłą
- realizację poleceń zapłaty
Jak optymalnie wykorzystać ofertę mBanku dla firm?
- otworzyć mBIZNES konto i mBIZNES max,
- zdefiniować mBIZNES konto jako rachunek docelowy przelewów z mBIZNES max,
- wykorzystać kartę Visa Business Electron do realizacji zakupów,
- realizować płatności ZUS i US bezpłatnie, przez Internet,
- ustalić polecenie zapłaty dla wierzycieli, którzy korzystając z tej usługi,
- uruchomić bez prowizji mBIZNES debet, czyli dopuszczalne saldo debetowe.
WYPEŁNIJ WNIOSEK
Powrót
Tabela opłat i prowizji
Taryfa prowizji i opłat bankowych (plik pdf - otworzy sie nowe okno)
Obowiązuje od: 10.10.2005
Zostając Klientem mBanku zyskujesz możliwość korzystania z nowoczesnych usług finansowych, które pozwolą Ci optymalnie wykorzystać Twoje środki finansowe.
PowrótJak otworzyć mBIZNES konto?
Aby założyć mBIZNES konto - najlepiej wypełnić internetowy wniosek. Przedtem najlepiej skompletować wymagane dane osobowe przedsiębiorcy oraz nr wpisu do ewidencji działalności gospodarczej i nazwę organu ewidencyjnego (np. urzędu miasta), a także dane dotyczące firmy (dokumenty rejestrowe) nr NIP, nr REGON, nr PKD EKD, adres siedziby, telefon kontaktowy. Następnie otwieranie rachunku firmowego biegnie według specjalnej procedury.
W zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej wymagany jest inny zestaw dokumentów:
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej:
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- zaświadczenie o nr REGON firmy,
- zaświadczenie o nr NIP,
- koncesja, zezwolenie - jeżeli w oparciu o nie prowadzi działalność gospodarczą.
Wspólnicy spółki cywilnej (rachunek wspólny):
- umowa spółki,
- wpisy do ewidencji działalności gospodarczej jej wspólników,
- zaświadczenia o nr REGON,
- zaświadczenie o nr NIP firmy,
- koncesje, zezwolenia jeśli działają na ich podstawie.
Osoba fizyczna wykonująca wolny zawód:
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- koncesje lub zezwolenia, jeśli działa w ich oparciu,
- zaświadczenie o nr REGON,
- zaświadczenie o nr NIP osoby wykonującej wolny zawód.
Spółka jawna:
- umowa spółki,
- wpis do Krajowego Rejestru Sądowego,
- koncesje lub zezwolenie, jeśli działa w ich oparciu,
- zaświadczenie o nr REGON,
- zaświadczenie o nr NIP.
Spółka partnerska:
- umowa spółki w formie aktu notarialnego
- wpis do Krajowego Rejestru Sądowego
- koncesje lub zezwolenie, jeśli działa w ich oparciu
- zaświadczenie o nr REGON
- zaświadczenie o nr NIP
Wypełnij internetowy formularz otwarcia rachunku. Potwierdzeniem poprawnego wypełnienia wniosku będzie wyświetlenie strony zawierającej Twoje imię i nazwisko, rodzaj zamówionego rachunku, datę złożenia wniosku i jego numer (ID wniosku). |
|
Telefonicznie skontaktuje się z Tobą kurier i uzgodni termin wizyty. Na spotkanie przygotuj dokument tożsamości i wskazane we wniosku kserokopie dokumentów firmowych, które należy przekazać kurierowi. Zobacz, jak wygląda Umowa przesyłana przez mBank [format pdf; rozmiar 204KB]. Do czasu zweryfikowania przez mBank Umowy oraz wszystkich niezbędnych dokumentów nie będzie możliwe dokonywanie wpłat ani wypłat z rachunku mBIZNES. |
|
Wśród otrzymanych przez Ciebie dokumentów znajdzie się m.in. pakiet aktywacyjny. Jeśli wniosek dotyczył rachunku wspólnego, wówczas także wszyscy Współposiadacze, a w przypadku powoływania pełnomocnika, także Pełnomocnik, otrzymają w odrębnych przesyłkach swoje pakiety aktywacyjne - o ile nie są już Klientami mBanku. Przy pomocy pakietu aktywacyjnego można
dokonać aktywacji (ustanowienia haseł) dla dwu podstawowych kanałów dostępu
do mBanku - Internetu oraz Teleserwisu (mLinii). Aby sprawnie przejść proces aktywacji kanałów komunikacji przygotuj:
Po aktywowaniu dostępu do mBanku możesz już wpłacać pieniądze na swój rachunek i korzystać z bezkonkurencyjnej oferty mBanku.Jednak Twoje konto nie jest jeszcze w pełni aktywne - nie możesz wypłacać zgromadzonych na nim środków ani przelewać ich na inne rachunki. Pełna aktywacja nastąpi po zweryfikowaniu przez mBank nadesłanych przez Ciebie Umów i dokumentów. Posiadając już aktywny dostęp do rachunku przez Internet lub Teleserwis (mLinię), w dowolnej chwili możesz dokonać aktywacji innych kanałów dostępu (SMS, WAP, mSIM). Wystarczy, że wejdziesz na swoje strony w internetowym serwisie transakcyjnym mBanku i wybierzesz w lewym menu opcję "Obsługa kanałów". Możesz także użyć opcji "odblokuj/aktywuj dostęp" w automatyczny systemie mLinii (IVR). |
|
Po dotarciu do mBanku podpisanej przez Ciebie umowy Twój rachunek zostaje aktywowany i możesz już wypłacać z niego pieniądze. Upewnij się w Centrum Obsługi Telefonicznej (tel. 0 801 300 800 lub 42/6 300 800) czy otrzymaliśmy już Twoją umowę. Jeśli wraz z Umową dotyczącą rachunku podpisana została "Umowa o korzystanie
z kart płatniczych mBanku", możesz teraz zamówić kartę Visa Electron
do konta. Prześlemy Ci ją pocztą. Ze względów bezpieczeństwa kartą nie można wykonać
żadnej operacji do chwili jej aktywacji w internetowym serwisie transakcyjnym
mBanku lub przez operatora mLinii. Po aktywacji karty możesz ustanowić jej
PIN. Samodzielna aktywacja i ustanowienie pierwszego PIN-u w Internecie są darmowe. |
|
Gdy po złożeniu wniosku internetowego w przeciągu 3 dni roboczych nie skontaktował się z Tobą operator - zadzwoń do Centrum Obsługi Telefonicznej (tel. 0 801 300 800 lub 42/6 300 800). Operator zleci oddzwonienie na zdefiniowany przez Ciebie numer. Wówczas będziesz mógł aktywować rachunek i kanały dostępu do swojego rachunku w mBanku. |
Powrót