» MBANK



» eKONTO - KONTO OSOBISTE W MBANKU

mbank
eKONTO
WYPEŁNIJ WNIOSEK


eKONTO
Płatności
Zlecenia stałe
Karty
Polecenie zapłaty
Tabela opłat i prowizji
Jak otworzyć eKONTO?

eKONTO

eKONTO

eKONTO - konto osobiste dla wszystkich, którzy cenią czas i pieniądze

eKONTO oferuje:

eKONTO umożliwia:

WYPEŁNIJ WNIOSEK

Sprawdź również ofertę eMAX i eMAX plus oraz mBIZNES konto dla firm.

Powrót

Płatności

Płatności

eKONTO osobiste to rachunek stworzony z myślą o prostym i wygodnym wykonywaniu operacji finansowych. Z pieniędzy zgromadzonych w banku korzystać można na kilka sposobów:

Wypłacanie gotówki
W bankomatach wypłacisz gotówkę używając wydawanych do eKONTA kart Visa Electron i Visa Gold.

Zakupy w sklepie
We wszystkich punktach honorujących karty Visa zapłacisz złotym delfinem - kartą Visa Gold. A w punktach przyjmujących płatności kartą Visa Electron - także błękitnymi delfinami wydanymi do eKONTA.

Zakupy wirtualne
Jeśli posiadasz eKONTO osobiste możesz otrzymać eKARTĘ - to sposób na bezpieczne zakupy w Internecie oraz realizacje płatności przez telefon i drogą korespondencyjną. Także złote karty mBanku mogą służyć do takich zakupów.

Przelewy z eKONTA
Przelewy z eKONTA można wykonać na pięćdziesiąt zdefiniowanych rachunków. Nasi klienci bardzo często definiuja swój eMAX jako jeden z tych pięćdziesięciu docelowych rachunków. Przelewy między rachunkami w mBanku są natychmiastowe. Z eKONTA możesz także wykonywać przelewy dowolne, korzystając w Internecie z haseł jednorazowych. Przelewy możesz zlecać także z datą przyszłą. Takie przelewy można odwołać nawet dzień przed terminem realizacji. Jeśli masz stałe, powtarzające się płatności (np. opłatę za telewizje kablową, czesne itp.) to najwygodniej jest zdefiniować zlecenie stałe.

WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót

Zlecenia stałe

Zlecenia stałe

Zlecenia stałe w mBanku to najwygodniejszy sposób realizacji regularnych platności. Aby skorzystać z tej usługi musisz posiadać eKONTO osobiste lub izzyKONTO.

Zlecenia stałe można realizować z eKONTA lub izzyKONTA na dowolny rachunek bankowy w Polsce. Definiowanie zleceń stałych możliwe jest przez Internet (z wykorzystaniem haseł jednorazowych) lub w mLinii. Zlecenie stałe polega na automatycznym realizowaniu zleceń przelewu określonej, stałej kwoty w regularnych odstępach czasu. Wybrać można nstępujące częstości realizacji przelewów w ramach zleceń stałych:

Zlecenia stałe są ważne cały czas, aż do odwołania (przez mLinię lub Internet). Jeśli jednak w dniu, w którym powinien zostać wykonany przelew na podstawie stałego zlecenia nie będzie na eKONCIE (względnie izzyKONCIE) wystarczających środków - to dyspozycja nie zostanie wykonana.

Zlecenie stałe zlecone na 31 danego miesiąca zlecone z częstotliwością miesięczną w miesiące trzydziestodniowe realizowane są 30, a w lutym 28 względnie 29 lutego.

WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót

Karty płatnicze w ramach eKONTA

Do rachunku eKONTO mBank wydaje trzy rodzaje kart płatniczych:

Błękitne delfiny to karta Visa Electron wydawana do eKONTA. Możesz korzystać z niej zarówno w sklepach honorujących kartę Visa Electron jak i w bankomatach - do wypłaty gotówki.

Błękitne delfiny eKONTO w skrócie (dla posiadaczy kart wydanych po 1 października 2003): Visa Electron mBank

Złote delfiny eKONTO to prestiżowa karta oferowana wybranym klientom. Jest to karta Visa Gold możesz więc korzystać z niej we wszystkich sklepach honorujących karty Visa jak i w bankomatach - do wypłaty gotówki. Karta ta może również służyć do transakcji wirtualnych. Unikalną cechą złotych kart mBanku jest to, że wypłaty gotówki z bankomatów (sieci Euronet w Polsce) nie są obarczone prowizją. Karty Visa Gold wydawane przez mBank to karty debetowe. Posiadaczowi karty Visa Gold przysługuje atrakcyjny pakiet ubezpieczeniowy.

Złote delfiny eKONTO w skrócie: Visa Gold

WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót

Polecenie zapłaty

Polecenie zapłaty

Posiadacze rachunku eKONTO i izzyKONTO mogą korzystać z bardzo wygodnego sposobu realizacji płatności - polecenia zapłaty (po angielsku "direct debit").

Jak to działa:

Polecenie zapłaty w skrócie:

WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót

Tabela opłat i prowizji

eKONTO opłaty i prowizje

Taryfa prowizji i opłat bankowych (plik pdf - otworzy sie nowe okno)

Obowiązuje od: 10.10.2005

Zostając Klientem mBanku zyskujesz możliwość korzystania z nowoczesnych usług finansowych, które pozwolą Ci optymalnie wykorzystać Twoje środki finansowe.

Powrót

Jak otworzyć konto?

jak otworzyc konto

Wypełnij internetowy formularz otwarcia rachunku. Do wypełnienia formularza potrzebny będzie Twój nr PESEL oraz seria i numer dokumentu tożsamości. Jeśli chcesz założyć konto wspólne, przygotuj także dane Współposiadacza. Prosimy o uważne i poprawne podawanie danych osobowych i teleadresowych. Każdy, nawet najmniejszy, błąd może opóźnić lub uniemożliwić aktywację rachunku.

Uwaga: do wniosku nie wpisuj danych osób, które są lub były Klientami mBanku. W ich przypadku zakładanie rachunków (także wspólnych) odbywa się wyłącznie telefonicznie.

Po wysłaniu wniosku otwarcia rachunku będziesz mógł od razu przejść do wypełnienia wniosku o kredyt odnawialny.

Potwierdzeniem poprawnego wypełnienia wniosku otwarcia rachunku będzie wyświetlenie strony zawierającej Twoje imię i nazwisko, rodzaj zamówionego rachunku, datę złożenia wniosku i jego ID.

Przekazane w formularzu internetowym dane umożliwią nam szybkie otwarcie rachunku. Telefonicznie skontaktuje się z Tobą kurier i uzgodni termin wizyty. Na spotkanie przygotuj dokumenty tożsamości wskazane we wniosku.

Kurier dostarczy Ci m. in.:
  • Stosowną liczbę egzemplarzy "Umowy o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnościowych"
  • Potwierdzenie otwarcia rachunku bankowego
  • Pakiet aktywacyjny
  • Listę haseł jednorazowych

Wśród otrzymanych przez Ciebie dokumentów znajdzie się m.in. pakiet aktywacyjny. Jeśli wniosek dotyczył rachunku wspólnego, wówczas także wszyscy Współposiadacze, a w przypadku powoływania pełnomocnika, także Pełnomocnik, otrzymają w odrębnych przesyłkach swoje pakiety aktywacyjne - o ile nie są już Klientami mBanku.

Przy pomocy pakietu aktywacyjnego można dokonać aktywacji (ustanowienia haseł) dla dwu podstawowych kanałów dostępu do mBanku - Internetu oraz Teleserwisu (mLinii).
Zalecamy dokonanie aktywacji w Internecie. Jest to najprostsza i najszybsza metoda na ustanowienie własnych haseł dostępu do rachunków przez Internet oraz Teleserwis (mLinię). Jeśli otrzymałeś już od mBanku listę haseł jednorazowych, służących do potwierdzania większości operacji w Internecie, także ją będziesz mógł od razu aktywować.
Podczas aktywacji poznasz swój ośmiocyfrowy identyfikator Klienta - zapisz go koniecznie , gdyż jest on niezbędny do wszelkich kontaktów z mBankiem!

Aby sprawnie przejść proces aktywacji kanałów komunikacji przygotuj:

  • zestaw 6 cyfr, z których ułożysz indywidualne hasło dostępu (telekod) do kanału Teleserwis (mLinia/IVR)
  • oraz hasło dostępu do kanału Internet, które powinno się składać z 8-20 znaków (cyfr i liter). Tego hasła będziesz używać do logowania się na swoje strony transakcyjne w mBanku po aktywacji kanałów. Zachowaj je w tajemnicy!

Po aktywowaniu dostępu do mBanku możesz już wpłacać pieniądze na swój rachunek i korzystać z bezkonkurencyjnej oferty mBanku.Jednak Twoje konto nie jest jeszcze w pełni aktywne - nie możesz wypłacać zgromadzonych na nim środków ani przelewać ich na inne rachunki. Pełna aktywacja nastąpi po zweryfikowaniu przez mBank nadesłanych przez Ciebie Umów i dokumentów.

Posiadając już aktywny dostęp do rachunku przez Internet lub Teleserwis (mLinię), w dowolnej chwili możesz dokonać aktywacji innych kanałów dostępu (SMS, WAP, mSIM). Wystarczy, że wejdziesz na swoje strony w internetowym serwisie transakcyjnym mBanku i wybierzesz w lewym menu opcję "Obsługa kanałów". Możesz także użyć opcji "odblokuj/aktywuj dostęp" w automatyczny systemie mLinii (IVR).

Po dotarciu do mBanku podpisanej przez Ciebie umowy Twój rachunek zostaje aktywowany i możesz już wypłacać z niego pieniądze. Upewnij się w Centrum Obsługi Telefonicznej (tel. 0 801 300 800 lub 42/6 300 800) czy otrzymaliśmy już Twoją umowę.

Jeśli wraz z Umową dotyczącą rachunku podpisana została "Umowa o korzystanie z kart płatniczych mBanku", możesz teraz zamówić kartę Visa Electron do konta. Prześlemy Ci ją pocztą. Ze względów bezpieczeństwa kartą nie można wykonać żadnej operacji do chwili jej aktywacji w internetowym serwisie transakcyjnym mBanku lub przez operatora mLinii. Po aktywacji karty możesz ustanowić jej PIN. Samodzielna aktywacja i ustanowienie pierwszego PIN-u w Internecie są darmowe.

Jeśli zgubiłeś się w procesie zakładania rachunku i nie wiesz co dalej robić po prostu zadzwoń do Centrum Obsługi Telefonicznej (tel. 0 801 300 800 lub 42/6 300 800). Operator zawsze chętnie udzieli Ci informacji i odpowie na Twoje pytania.

Gdy po złożeniu wniosku internetowego w przeciągu 3 dni roboczych nie skontaktował się z Tobą operator - zadzwoń do Centrum Obsługi Telefonicznej (tel. 0 801 300 800 lub 42/6 300 800). Operator zleci oddzwonienie na zdefiniowany przez Ciebie numer. Wówczas będziesz mógł aktywować rachunek i kanały dostępu do swojego rachunku w mBanku.

WYPEŁNIJ WNIOSEK

Powrót

mBank - konta osobiste (ROR) dla osób fizycznych: eKONTO - konto oszczędnościowo-rozliczeniowe dla Klientów indywidualnych, od 18 roku życia, izzyKONTO młodzieżowe - konto oszczędnościowo-rozliczeniowe dla Klientów indywidualnych, od 13 roku życia, eMAX - konto lokacyjne łączące zalety lokaty terminowej i konta osobistego, eMAX plus - konto lokacyjne wysokooprocentowane i wygodne jak konto osobiste.